2014-09-15, kl 19:04:50

To much in my head

Har varit dålig uppdatering på bloggen, men det har varit en kaos helg med bara dåliga saker. Så nu ska jag och Nova ut och resa snart lite, varför får ni veta senare. Det är fortfarande jobbigt ämne. Nova är fortfarande lite snorig men mycket bättre. Bara jag som är lite dålig. 

Har hållit på och kolla ut lite julklappar till Nova, finns massor av fina saker. Tänkte visa lite som jag tänkt mig. Men det jag helst skulle vilja är att flytta och inreda Novas barnrum åh. Men vi tar dag som dag då det är mycket som händer just nu. Hoppas ni haft en toppen helg, kommer ge en bättre uppdatering snart.


Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Sötnosen <3

2014-09-16 @ 11:38:09
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback