2015-04-22, kl 20:12:00

En lång dag på sjukhuset

Idag började vi som sagt dagen med ett besök på sjukhuset, det var ett återbesök som tog betydligt mycket längre tid än beräknat. Vi fick träffa smärtläkarna, läkare och sjukgymnasten. Jag fick prova tens som jag fick med mig hem. sen pratade man om smärtorna som tyvärr fortfarande är kraftiga och jag går redan på max med alla tabletter så man kunde tyvärr inte öka dosen.
 
Så nu ska vi testa tens, sen ska vi åter i början utav maj till sjukhuset och träffa läkaren samt göra ett tillväxtultraljud för att se hur stor bebisen är. Tror det är mycket det som avgör när de låter bebisen komma, mitt önskemål är att låta bebisen komma nu i maj. Men de vill tyvärr inte sätta något förlossningsdatum, vilket såklart gjorde mig jätte ledsen då jag har jätte ont, sover dåligt på nätterna, knappt lämnar lägenheten.
 
Jag tycker att jag har ändå kämpat i snart över en månad så då borde de gå med på en tidigare förlossning och för att jag mår så dåligt. men vi får väl se om jag får något bättre besked i början utav mig. Den 5:e maj ska vi tillbaka, jag räknar ner dagarna och längtar tills att få se vårat lilla hjärta igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att det blir som du vill! Styrkekram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback