2015-08-02, kl 22:17:57

En dag på Ullared och en kaos söndag

Igår spenderade vi hela dagen på Ullared. Vi började fredag kväll när Mattias slutade jobbet och åkte till hyltebruk där vi spenderade natten. Vi kom dit vid midnatt och sen upp tidigt lördag morgon för att åka till Ullared, vi var där strax efter de öppnat och gick där i timmar och shoppade. Kan ju säga att julklappar och födelsedagspresenter är klara för iår, eller ja nästan alla.

 Så vi åkte hem sent på eftermiddagen och kom hem sent på kvällen. Helt slut var vi och gick och lade oss sent. Så idag fick vi sova ut lite. Sen körde jag Mattias till jobbet och så skulle jag tanka innan jag hämta han, jag fick bensinstopp, det värsta jag vet stressad var jag över det. Och inte nog med det så tappade jag telefonen i marken så hela glaset gick sönder ingen bra start på dagen. Som tur var hjälpte världen bästa Kalle mig så jag fick hjälp med telefonen och den blev lagad samma dag. 

Under tiden åkte vi och hämtade hem barnen från farmor och farfar, när vi kommer dit har Mattias glömt lägga tillbaka sagas bilbarnstol så då fick jag åka hem och hämta den och sen vända tillbaka och hämta hem hela familjen. Så påvägen hem åkte vi och hämtade telefonen. Sen blev det mys och bus resten av kvällen.
Vi invigde våran selfiestick ifrån Ullared påvägen hem.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback