2015-08-30, kl 17:35:00

Loppi Event Höststart

idag började jag dagen med en spontanare, jag och Chatarina bestämde oss för att gå på loppis event höststart som låg på skeppsholmen. Jag kom lite sent, men vad gjorde det.


Vi började såklart med favoriten fotoautomaten, våran bästa vän haha! Det blev ett ex antal foton tagna där.


Vi passade på att kolla alla utställare under tiden
de andra kollade på modevisningar m.m på scenen. Här ser ni natural cycles bord.


En utav favoriterna polarn o pyrets bord.


Panduros bord, där visade de även upp kreativa karins skapelser, mycket inspirerande!


Det var såklart många fler utställare så det tog tid att gå igenom alla och tävla en massa. Ni har nog säkert sett mina tävlingsbilder på instagram det är en del. Som avslutning bjöds det på en god och nyttig lunch med sallad från panini internazionale och dryck från froosh.


Ett jätte stort tack loppi för detta toppen event och även Chatarina för sällskapet. Kommer visa innehåll från goodiebagsen i ett senare inlägg, håll utkik!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback