2015-08-31, kl 19:36:54

Sprutor i dessa Goa lår - vaccination

Idag har det varit full fart. jag började dagen med att städa här hemma under tiden Nova var på dagis. Sen åkte jag och Saga upp till lokalen då vi hade glömt lite saker bland annat Sagas dop present. Efter det åkte vi hem fixade lite snabbt sedan gick vi till Bvc. Det var nämnligen dags för 3månaders vaccinet. Jag som avskyr när tjejerna får sprutor, har inte behövt göra det själv tidigare men detta var första gången, känsligt!
 
Sen fick Saga även drickvaccinet, vilket vi behövde ge henne 3 gånger då hon bara kräktes upp allt. Lite typiskt Saga då hon är en kräkbebis. Sen hämtade vi Nova och var ute och lekte och passade på då det ska bli dåligt väder nu i veckan. Det var en trött Nova sen som jag fick kämpa med att hålla vaken till halv 7, sen somnade hon direkt. Så nu gosar jag med Saga framför idol. Hon är extremt gnällig hela kvällen, hoppas det går över snart.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback