2015-06-30, kl 20:29:42

En dag med besök på BVC, fika och ärenden

Idag har jag och saga haft fullt upp, vi började dagen med att fika med Madeleine i centrum. Så himla kul då vi inte setts sen min babyshower.

Fina Madeleine och saga

Efter vi pratat och umgåtts med Madeleine så mötte vi upp sagas kompis ellinore och hennes mamma My.  Vi satt och pratade och umgicks, så kul! Efter det var jag och saga tvugna att gå vidare, vi gick till BVC där saga hade ett läkarbesök. Det gick superbra våran duktiga tjej! Sen gick vi och handlade, härmade ut paket och sen hem äta middag. Nu väntar jag inför fotbollen som börjar snart, den nog alla kommer titta på, finalen där Sverige spelar!
Saga & ellinore 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback