2015-05-04, kl 09:28:07

Keep on fighting

Godmorgon! Igår var det väldigt tufft hade jätte ont hela dagen, att äta nu för tiden är en kamp. Satt och kollade på lite resor igår men det berättar jag mer om senare. Just nu är jag på sjukhuset och ska ta prover, lång väntetid!

 Sen ska jag äntligen få hem och vila, umgås lite med Nova som är hemma från dagis då hon fortfarande är sjuk. Hon är bättre men har fortfarande lite ögoninflammation kvar därför är hon hemma, så förhoppningsvis får hon gå till dagis senare i veckan. 

Viktigaste är att hon blir bättre, medans vi andra resten av familjen har blivit sämre och kämpar för att bli friska. Försöker med allt känns det som, ingen rolig kombination smärta och sjuk. Försöker äta massa isglass för att bli bättre fortare. Jag hoppas bebisen får komma snart, det är riktigt tufft nu att gå runt med all smärta hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback