2010-08-01, kl 12:03:35

Glöm, glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns Glöm de vi har gjort och vad du trott Släpp de som hänt och sudda ut allt du känt. Glöm allt de vi aldrig haft Glöm glöm glöm

Var sjukt trött igår från natten då jag kom hem sent och somnade sent och vaknade ganska tidigt usch. dagen började med att jag övningskörde vi åkte och gjorde ärenden. sedan hem fixade mig pluggade lite och så kollade jag på en film under tiden så hade jag lyckats somna, några få timmars extra sömn fick jag tills beri ringde mig. vi bokade bio biljetter. sedan åkte jag med familjen för att grilla med kompisar till familjen. när vi åt klart så följde pappa och hans kompis med jag övningskörde såklart, hämtade upp beri sen körde jag till kista. blev lite shopping dock inte för min del.


vi såg filmen Beck levande begravd, träffade även på linda där. sedan tog vi bussen och tåget där jag träffade på estefania. sedan när vi kom till station träffade jag på mikaela och rebecca. följde med beri till sin buss sedan så gick jag och mötte upp krökarna malin och frida hahah. skulle träffat resten av gänget men blev lite knas så blev aldrig så, men vi hade det mysigt och skoj. speciellt när det gällde en person hahha, men det är något som stannar mellan oss. kom hem sent i natt, frös så blev varmbad för mig sedan somna jag. vaknade tidigt idag är sjukt trött och känner mig sjuk, så får se vad som händer idag.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback