2010-08-30, kl 13:40:57

I should have cheated on you I was everything you wanted and more I should have cheated on you Nobody told me I was dating a whore

Det här är anledningen till att jag inte bloggat på sistonde.. Åldern står fel min kompis är 18år och inte 20 som det står i artikeln. I alla fall igår fick jag reda på det här jätte tidigt, så var helt förstörd hela dagen och kvällen. Mötte upp frida så fort hon vaknade. vi gick ut på promenad i flera timmar. sedan efter det då hon började bli hungrig gick vi hem till henne ett tag. efter det tog vi bussen hem till mig i spöregnet. åkte till centrum handlade lite sedan hem till mig. där vi sedan kollade på the hills avsnittet och filmen snabba cash. sedan när frida åkte hem duschade jag sedan somna jag.

Sov jätte oroligt i natt sov typ ingenting alls.. sedan blev det skola, chill lektioner! just nu sitter jag och jeanina ska fixa projektarbetet sedan lite ärenden. efter denna lektion är det bara engelska kvar sedan slutar jag. då blir det hem fixa inför träning och äta sedan försöka plugga körkorts teori om jag hinner tihi.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback