2010-08-16, kl 18:21:11

I wanna boom bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow

Dålig update, men har varit fullt upp. så ska berätta kort lite om senaste dagarna.
I fredags så åkte jag och jasmine hem till sara. där vi solade pratade en massa och tog det lugnt.
jesper och emma var även med under dagen och kvällen. vi lagade mat flygande jakob någon maträtt från 80-talet tydligen haha. vi spelade kubb och lite andra spel under kvällen. sedan så var det dags att åka hem för mig och jasmine. vi skulle upp dagen efter tidigt.

Lördagen blev upp tidigt iväg på dagskryssning, inga kommentarer om den haha! sedan hem snabbt och sedan mötte vi upp josefine på station. där det sedan klev på andra på tåget på vägen in till stan, jonathan,rebecca,mikaela,petra och massa andra. när vi väl kom in till stan gick vi till kungsan där vi även mötte upp michelle och hennes kompis. sedan blev det in i själva publiken där vi var hela kvällen med alexander,charlie,christoffer,sam,daniel,james,fredrik och många fler. vi dansade hela kvällen och hade sjukt kul. blev även vattenkrig mellan mig och alexander haha! en lyckad kväll för en sjuk annika.

Igår så åkte vi och lämnade jasmine hon skulle ta bussen hem till hylte. sedan blev det hem till farfar och ella, där vi grillade. klippte även mig igår,ångest! sedan mådde jag så sjukt dåligt var övertrött och sånt så somnade sjukt tidigt igår.

Idag har det blivit städa rummet och lite runt i lägenheten, sedan till trafikskolan där jag satt och pluggade teori. efter det förbi morfar snabbt och sedan hem för att laga mat och fixa sig inför träning. nu ska jag strax på första träningen sen min operation längtar!!!

Bild från cecilias firande

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback