2010-08-07, kl 02:08:08

I will remember you And all of the things that we've gone through There is so much I could say But words get in the way So, if we're not together I will remember you

Kallt, fryser ge mig värme! sov ovanligt länge idag, sedan blev det skavlöten för att sola. självklart så övningskörde jag. sedan blev det täby centrum för min syster skulle leta jeans shorts. efter det blev det hem äta middag sedan duscha och fixa sig. sedan så gick jag och mötte upp rebecca. då gick vi och satte oss på plan. dit kom även mikaela och veronica. sedan så kom även ida, malin och frida. vi satt och chilla pratade massa mys! sedan så var även en hel del killar där drack och sånt så satte de sig vid oss pratade en massa och skämtade. fullisar haha. men kul var det i alla fall fast kommer inte ihåg vad någon av de hette tihi. efter de gick så kom rickard. satt och chillade massa mys med pleppen den andra hahah! men drog sedan då jag började bli trött, tihi. fick även höra av en av killarna att jag såg äldre ut än vad jag är att jag såg ut att vara i deras ålder 20år haha jag gillar!

Bilden tagen i veckan, slitage!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback