2010-08-03, kl 15:01:27

I'm a girl but don't call me baby

Orkade inte uppdatera igår. dagen började tidigt hos sjukgymnasten. sedan så övningskörde jag en massa och körde runt pappa för han skulle göra massa ärenden. efter det åkte vi och handlade sedan hem. då blev det middag sedan var jag ute och sprang, vilket jag inte skulle gjort. blev värre sjuk.
så hade en liten familjekväll sedan somnade jag tidigt.
Idag så blev det upp tidigt, övningskörde och gjorde ärenden som skulle vara inom en viss tid. sedan hem. då jag som vanligt gjorde ett dumt val och var ute och sprang, mer sjuk blir jag lyckat. just nu så kollar jag på film sedan så ska jag börja fixa mig. ska iväg på teorikurs så ser min kväll ut.


Photobooth kul i lördags


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback