2010-08-02, kl 00:59:01

I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm Whatever weather, cold or warm Just lettin' you know that, you're not alone

Tjenixen, en trött och sjuk annika idag. sov typ hela dagen, illa! sedan så följde jag med ut på ärenden och körde, ska övningsköra nu så mycket som möjligt måste verkligen satsa nu vilket kommer betyda mycket plugg och körande. körde i alla fall till andra sidan stan där det gjordes ärenden sedan hem. gick superbra, sedan när jag kom hem så hade vi en liten familjekväll sedan så har alla typ gått och lagt sig nu. jag borde också sova ska upp tidigt. är sjukt trött men känner ändå inte för att sova, känns som om det är det enda jag gör nu för tiden.

 

skulle även träffat mathilda ikväll men det började regna så då blev det inte av sedan skulle jag även tidigare träffat malin,frida och linn men det blev inte heller av skulle aldrig hunnit. sitter just nu och pratar med lite folk på msn, framförallt jasmine. sitter och planerar hennes resa för hon ska bo hos mig i några dagar nästa vecka, längtar! sedan ska även lukas bo här i någon enstaka dag i veckan,mys! har även sett nya träningstiderna som kommit ut, hahah jag gillart! dock inte mamma hon blev galen och sade att jag ska ta mitt körkort så fort som möjligt så hon slipper köra för tiderna är så sena, men tills dess får hon stå ut som hon gjort de senaste åren, världens bästa mamma som säller upp för en!♥

Sjukt gammal bild, bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback