2010-08-25, kl 08:58:59

Thinkin about us, what we gonna be? Open my eyes, yeah; it was only just a dream.

Gårdagen började med skola, vi hade bara möte med våra tränare varade knappt i 45min sedan slutade jag skönt! åkte hem kollade film tog det lugnt och vaknade till. sedan så åkte jag till trafikskolan, men de hade stängt fast de ska ha öppet åh vad sur jag blev. så det var bara att åka tillbaka hem igen. då blev det snabbt byta om sedan gick jag promenad med frida vi gick i några timmar hur underbart som helst! sedan blev det fort hem och byta om sedan så hämtade cecilia,fredrik och calle mig. så åkte vi först till väsby centrum för fredrik skulle köpa hockey tejp sedan blev det elgiganten och medimarkt. efter det körde de hem mig. då blev det middag åka och hämta pappa från jobbet sedan somnade jag, var sjukt trött!
Under dagen pratade jag även med min älskade bästa vän som blev 18år igår, grattis alexander!

Nu ska jag strax gå mot bussen är så sjukt otaggad på skola vill bara sova!
men som tur är så var det sovmorgon idag!

Grattis älskade bästa vän!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback