2010-12-21, kl 14:34:34

I got the magic in me, Every time I touch that track it turns into Gold Everybody knows I've got the magic in me

Har inte uppdaterat på några dagar för jag har varit sjuk. i onsdags började det hela med,
inställda lektioner = ledig dag! underbart! så då var jag med nina vi åkte till stinsen och hem till mig och sånt haha, helt beroende brudar av att spela spel! sedan så åkte hon och jag åt middag och mådde jätte dåligt resten av kvällen har haft feber och sånt i flera dagar och så har jag även pluggat lite, duktig tjej! idag var jag i alla fall i skolan, gjorde nationella muntliga tal och två engelska saker sedan så har jag även varit med om några jobbiga samtal idag usch! nu är jag i alla fall hemma, måste plugga usch! har en sak som ska vara inne idag och en annan sak som ska vara inne imorgon sen en del under lovet jag måste jobba ikapp.. imorgon får jag äntligen jullov som alla andra redan har! morgon dagens planer är skola,julhandling, lite plugg och utgång taggarååå!


Skoltrötta brudar, lov nu tack!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback