2010-12-04, kl 15:17:14

Now shake your body, Like you got the jungle fever rushing through your veins We gettin' crazy and the club is banging through your brain

Gårdagen blev skola, sedan hem hjälpa till här hemma och sedan hem till Frida.
Det började med att vi kollade film, vi startade filmen vid 7.
men vi hade massor lång pauser där vi gjorde annat
och såg inte klart den förs än 1 på natten haha! under pauserna
åkte vi bland annat och träffade Rebecca & Malin. och även till donken.
När vi hade kollat klart på filmen åkte vi och hämtade Joakim, fyllot!
sedan så åkte vi till donken för han skulle få i sig lite käk,
sedan så lämnade jag Frida & Joakim och kom inte hem förs än efter 2, då blev det godnatt för mig haha!
Idag så vaknade jag, hjälpte till här hemma och har varit och handlat med mamma.
Efter det åkte jag till centrum och mötte upp Zanja & Frida.
Haha det är två olika Fridor jag pratar om haha lite svårt
att skriva första bokstaven på deras efternamn för båda börjar på samma bokstav.
Så gick vi runt i olika affärer och pratade massor, sedan körde jag hem frida.
och nu sitter jag här och pratar med linn i telefon och väntar på släkten
samtidigt som jag kollar på lilla jönsson ligan med syster.
vi brudar har planerat att gå på bio idag! typiskt blondin frida att sabba de bra platserna,
henne ska man aldrig låta boka biljetter! Vi ska se unstoppable idag. Hörs imorgon tjarrååå!

Blondin Frida på bild, som ni märker är hon brunett på denna bild = Gammal bild på henne!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback