2010-12-09, kl 10:47:38

So this is me swallowin' my pride, standin' in front of you Sayin' I'm sorry for that night. And I go back to December all the time.

Igår efter vi hade gjort lite ärenden. kom jag hem pratade med Josefine länge, underbart samtal! sedan så kom Nicolina och Mathilda hem till mig så drog vi brudar och åkte pulka haha as kul hade vi! sedan blev det hem byta om direkt och skynda mig till träningen. kom hem sent sedan gick jag och lade mig! idag blev det upp tidigt hade morgon träning sedan skynda mig till lektionen som jag sitter på nu, kom lite försent tihi! idag blir det en sen dag, usch! och jag måste även lyckas försöka plugga idag bläh har historia prov imorgon tråkigt! skönt att det snart är helg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback