2010-12-27, kl 18:31:18

I don't ever wanna lose you baby i always wanna be with you

Torsdag: Började dagen lugnt, pratade med bibbi och planerade och kollade filmer och tog det lugnt. sedan senare så hämtade jag upp henne och sedan åkte vi till kista där hon julklapps shoppade. vi träffade även på daniel paris. vi kom hem sent då blev det uppesittar kväll och klä granen med familjen. (kort fattning om dagen)

Fredagen (Julafton): dagen började med att fixa sig och äta frukost allihopa. sedan så åkte vi till kyrkan och mötte upp några ifrån släkten. vi gick till minneslunden eller vad det nu än heter där man tänder ett ljus, som minnes stund. Tände ett ljus för våran saknade och älskade ängel som gick bort för exakt en månad sedan. Det var svårt att hålla tårarna borta.. Efter det åkte vi vidare till en annan kyrka och tände ljus på några gravar. efter det skiljdes åt och vi åkte hemåt. där andra delen av släkten kom hem till oss, de började med maten medans vi andra kollade på kalle anka. efter det åt vi alla middag och senare blev det julklapps öppning. Är självklart supernöjd över allting jag fick, för det var saker från min önske lista sedan så ska jag även få mera som ska beställas som inte fanns i affärer. men det här fick jag i julklapparna:
- Djurgården bäddset
- Saker att ha när man flyttar hemifrån
- Fifa 11
- The hills 5 säsongen
- Kläder
- Pengar
- Ps3 spel det där som är som wii
- Filmen Eclipse
- trisslotter som jag vann på woho!
m.m

Såhär såg bäddsetet ut, enda bilden jag tagit utav det jag fått i julklapp:

Trots en tuff jul med tanken på att det var exakt en månad,
sen våran ängel lämnade oss så blev den ändå bra.
julen ska ju vara att man ska vara med sina närmaste och käraste men en person saknades så oerhört mycket, det var bara så fel att fira jul utan dig vid liv. Jag älskar dig & Saknar dig!


Lördagen: Började med att vi åkte och hälsade på kompisar till familjen. vi var där i några timmar sedan när vi kom hem blev det middag och vi en heldel gäster. (kortfattat om dagen)

Igår Söndag: Började dagen med julshopping, sedan så kom emma till mig på kvällen. vi umgicks pratade en massor och garvade non stop. sedan så åkte vi till donken då vi träffade på folk bla. Erika och Stefan. askul natt hade vi ialla fall som sagt garvade non stop hela kvällen och natten askul!

Kommentarer
Postat av: Alex

Djurgården :O, meh haha Kalmar är mkt bättre =')

2010-12-27 @ 20:27:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback