2010-12-03, kl 08:35:37

Oh these times are hard Yeah they're making us crazy Don't give up on me baby

Har inte bloggat på evigheter. Men det är så mycket som har hänt så tänkte sammanfatta det kort!
- Fyllt 18, tack brudar för en grym kväll/natt
- Tagit körkort
- Förlorat min älskade morfar som är min livsbästa vän, saknaden gör ont!
- Lukas blev avliden
- Firat Frida, untz untz!
- Firat nina, payback is a bitch haha!
- Blivit brunett
- Skaffat iphone 4
- Umgåtts med familjen massor och släkten

Idag blir det skola för första gången på ett bra tag..
skönt att man ska ta bilen i alla fall och slippa tågen, woho!
sedan så blir det hem hjälpa till här hemma,min syster ska ha tjejmiddag för att fira att hon fyller år snart.
så då ska jag spendera kvällen med frida. men vad vi ska hitta på har vi ingen aning om än haha!
Vi lär nog bara ta det lugnt.
Det värsta är när man har lång sovmorgon att man inte kan sova, sömnproblem..
Aja ska snart börja fixa mig inför skola, hörs!

Brunett Annika och Rebecca at Fridas house

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback