2010-12-06, kl 23:28:32

As I write this letter, Send my love to you. Remember that I'll always Be in love with you.

Denna dagen har varit fullt ös hela tiden.
Dagen började med att isabelle hämta mig så åkte vi till täby centrum och shoppade en massa!
sedan så åt vi lite och efter det körde hon hem mig då
var det bara att lämna allting och skynda mig fort hem,
mot malin där linn och frida väntade. Sedan hem till Leonardo och låna pulkor och sedan mot backen.
efter att ha varit där ett tag hämtade mamma mig sen fort skynda mig till posten för att hämta ut mitt,
körkort som har kommit sedan handla lite. efter det hem äta middag och fixa mig,
inför träning sedan träning som slutar som vanligt sent på kvällen.


En del av shoppingen idag, Isabelle har två presenter hemma hos sig.
Sedan så köpte jag även en tröja som jag kan ha på mig på fredag
och Isabelle köpte en hel del att ha på sig på fredag.
Detta är presenter till olika personer som fyllt/fyller år!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback