2010-12-31, kl 13:34:00

Lista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En gammal klasskompis.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja 24/11 världsens bästaste morfar,min bästa vän.
5. Vilka länder besökte du? inga tror jag?
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jag vill ha tillbaka min morfar
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 5/11,24/11 m.m
8. Vad var din största framgång 2010? har ingen koll?
9. Största misstaget? Många misstag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja tyvär..
11. Bästa köpet? min älskade iphone m.m
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, alkohol och SL-biljetter.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket, mest mina älskade vänner och min familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? We no speak americano, alors on danse,i love the way you lie.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Satsat mer på skolan..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? en hel del..
18. Hur tillbringar du julen? Firade med familjen och några i släkten.
19. Blev du kär i år? Nää
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl,Despret housewifes.
21. Bästa boken du läste i år? Enda boken jag kommer ihåg är körkortsboken..
22. Största musikaliska upptäckten? Haha vilket skämt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar,kläder,väskor,smycken m.m?
25. Något du önskade dig men inte fick? nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? körlektioner,åt middag med brudsen sedan utgång där vi fuckade ur
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Spenderat mer tid med morfar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? bra fråga..
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara älskade vänner och min älskade familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen?
31. Vem saknade du? morfar
32. De bästa nya människorna du träffade? Några stycken,men att jag blev tajtare med vissa personer
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra? Böda med J,L,N och halmstad/hylte med party people
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Att några visade sitt rätta ja som inte alls var bra.. att cancern vann och tog min älskade ängel ifrån oss
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? Att ta vara på varann för en dag helt plöstligt kan den inte finnas kvar
36. Vilka personer har du kysst under detta år? Haha no comments
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Många.
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Storbloggarna och mina vänners.
39. Har du träffat någon kändis under året?
Haha ja inga kommentarer på den!
40. Årets favoritplagg? Bra fråga
41. Har du jobbat under årets gång? ja på rockkonserten sonisphere med hanna
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? ingen aning
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. massor
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Ja mitt nyårslöfte
45. Människor som betytt mycket. Mina vänner och min familj
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Jaa
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Ja!
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Bättre
49. Årets favorit sak? min iPhone tror jag?
50. Beskriv detta år med 1 ord? underbart!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback