2010-07-31, kl 02:43:04

Don´t know how I lived without you Cuz everytime that I get around you I see the best of me inside your eyes You make me smile

Tjenixen är på sånt bra humör så kände att det var dags att uppdatera lite.
Ska sammanfatta de senaste dagarna kort kände att jag börjar bli jätte trött och sjuk.
I måndags så var jag med emma, vi cyklade runt och satt oss vid vattnet och pratade en massa precis vad jag behövde. en super mysig dag!

I tisdags var jag inte alls humör för någonting sov typ hela dagen..
De resterande dagarna onsdag och torsdag har jag inprincip bott hos sanji, där jag umgicks med min älskade vän beri. första dagen så åkte vi iväg och handlade. sedan grillade vi satt ute med tända på ljus på verandan och bara pratade och skrattade en massa mys.

andra dagen var vädret sämst regnade hela tiden så vi satt inne och kollade på massa filmer vilket var skönt ändå att bara ta det lugnt. sedan skulle vi göra mat och ketchupen är slut så vi gick i regnet och handlade ketchup haha. sedan lagade vi mat kollade på film och speedway, mys mys! har skrattat så sjukt mycket de här dagarna och pratat minnen, precis såna här dagar jag behövde!


något som jag verkligen skrattade åt flera timmar och dagen senare var sanjis rosa kärring cykel haha!
Det var även den vi cyklade på första dagen hahah.


Idag så började dagen med lite snabb shopping, shoppade skor. träffade även på jimie så stod och pratade med honom ett litet tag. sedan hem snabbt hämta saker och sedan dra mot station där jag mötte upp frida och malin. vi handlade lite sedan drog vi hem till malin och kollade på lite disney filmer. efter det mötte vi upp linn. sedan drog vi till plan och spelade 21, jag vann andra gången tihi. sedan så kom rickard och nina dit också. sen ett tag senare kom även pasi,markus och några flera. samtidigt kom även martin,christian. så vi lämnade resten och åkte iväg för att möta upp niklas,linus,william,jonas,rickard och några fler.

först drog vi till rosers där vi hade vårat egna lilla race kul hahah. sedan så drog vi till donken för vissa skulle äta. dit kom även amanda och joakim. sedan så drog vi alla och åkte runt massa vägar, as kul! vet låter ganska tråkigt, men tro mig det var mycket roligare än vad det låter som. en dag/natt full med massa skratt och glädje precis som jag behövde precis som de andra dagarna, lycka! känner verkligen att mitt vanliga jag kommer tillbaka igen. skulle egentligen dragit på untz, men kände inte för det kände att jag ville umgås med gamla gänget även fast vissa saknades, men de fick man samtal ifrån tihi.


Grattis till Sonny 20år, hoppas du hade en grym födelsedag vännen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback