2010-07-02, kl 09:39:30

How do you do it You're my heroine

Igår så mötte jag upp Emma E på stationen, sedan gjorde vi sällskap på vägen dit. innan vi tog bussen mot de andra gick vi för att köpa dricka. hahha snubben i kassan asså, puss och kram! hahah allt annat stannar mellan mig och emma. ialla fall efter det tog vi bussen och gick mot de andra. hur mysig och underbar kväll som helst var det! tur att vädret blev bättre. alla satt och pratade,myste åh vad jag saknat de. det var så sjukt länge sen man träffade alla. och när vi alla satt och pratade i ring så kommer jonathan och jimmy springandes och skrämmde alla, helt sjukt hur rädda och hur högt vi skrek av rädsla. alla andra som var där fick ett gott skratt i alla fall. självklart så försökte killarna slänga i oss tjejer i vattnet, som tur är så räddade min mobil mig så jag slapp bli islängd bara för jag vägrade släppa taget om den, tur! sedan så åkte vi därifrån kom hem ganska sent i natt, somnade direkt hade så sjukt ont i knät usch hatar det! men som tur är så ska jag nu strax till läkaren. sedan blir det att träffa sara senare idag efter lite ärenden. och på lördagkväll goes untz untz untz.

Grattis Jonathan på din 18års dag, hoppas du har världens bästa dag gubben kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback