2010-07-17, kl 00:58:19

You've got your life I got mine But you're all I cared about Yesterday we were laughing Today I'm left here asking Where has all the time gone now I'm left alone somehow

En snabb bloggning blir det för mig nu, ska upp om någon enstaka timme.. skriver kortfattat om dagarna
ialla fall igår så sov frida hos mig, så vi vaknade käkade lite. under tiden kom emma och cecilia hit. sedan drog vi brudar till ängen för att sola förutom frida för hon drog hem för hon skulle till värmland. det var sjukt varmt men vi hade det ändå mysigt vi pratade och skrattade en massa. perfekt start på dagen! synd bara att tiden gick så fort.. men det blev hem fixa sig och äta sedan städa rummet.

efter det drog man ut. träffade massa folk. sedan mötte jag upp emma vi gick hem till henne hämtade saker och sånt. sedan gick vi till bollstanäs tog över 2 timmar och det hände en hel del påvägen hahahah läskigt men ändå roligt värre. fast det som hände stannar självklart mellan mig och emma. men vi tog i alla fall vårat efterlängtade kvällsdopp vid 2 på morgonen, varmt var det! vi skulle egentligen dragit och träffat massa folk i sollentuna så var planerna i början men är glad att vi ändå inte gjorde det för någon blev ju skjuten där igår där vi skulle varit.

idag så vaknade jag upp åkte och hämtade mitt bandage hos fp snabbt, sedan blev det hem fort packa och fixa sig och käka. sedan skynda sig till bussen för skulle iväg på bio med emma, vi såg killers. en sjukt bra film skrattade typ hela tiden hahah! vi shoppade lite också. träffade även på malin och madeleine. sedan på stationen träffade vi även på petra och emma. sedan på tåget träffade vi på christopher och de.
stavar dåligt men är sjukt trött ska sova nu trött brud signar ut!
En sne bild på emma från ikväll

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback