2010-09-19, kl 19:47:44

1,2,3 TFC

Tänkte uppdatera om helgens matcher när det gäller mitt lag, Täby FC.
I fredags var det SM match mot åkersberga vinst med 4-3, love it!
I dag var det två SM matcher. Ena var mot huddinge och andra mot Tullinge.
Ena matchen slutade oavgjort och andra förlust tyvär, åkte vi ur i SM pga målskillnad med ett mål.
Under tiden det var sm matcher hade vi även våran första match i en av serierna.
Matchen var mot järfälla. Vi dominerade matchen! och ändå vann vi bara med 2-1.
Det var för de hade en sjukt grym målvakt, alla andra i deras lag var inte bra alls.
sedan så hade de även en domare på sin sida. Vi fick utvisningar på sånt vi inte skulle fått för..
Vi hade massa ribb och stolp skott, usch vad arg jag blev tihi. Men jag hade sjukt kul
när jag spelade matchen, var även med om en brottningsmatch under matchen som jag
vann över bruden, hahaha sjukt kul! och hon får faktiskt skylla sig själv för det var hennes fel.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback