2010-09-06, kl 18:03:36

Allt man skjuter upp till sen Vem vet när vi ses igen För hösten knappar in Det går så väldigt fort Så lägg din hand i min Så vi får nånting gjort

Måndag en ny dag en ny vecka. men fortfarande en trött annika! dagen började i alla fall med att jag mötte upp linette sedan gick vi till gymet. där billy hade fyspass med oss, jobbigt! sedan duscha och fixa sig fort. sedan dags för geografi tråkigt värre! efter det var det lunch under lunch rasten gjorde jag och jeanina vårat projektarbete genom att gå och prata i en elit klass i ettan om vårat projektarbete.
efter det hade vi mentor och projektarbete gjorde typ ingenting chill!
sedan så prövade vi mössor och beställde mössor inför studenten, galet najjs!

 

fast har lite ändringar jag vill göra med min mössa men det får jag göra nästa vecka då inloggningen kommer sedan ska jag även beställa lite annat student grejjs, galet najjs åh vad taggad jag blir! bara 277 dagar kvar! Upptäckte även att jag har ett litet huvud, fick beställa näst minsta storleken i mössan hahah illa! men som tur är så hjälpte världens bästaste isabelle att beställa min mössa så det gick fort så vi hann med direkt bussen hem wiho! Väl hemma, laga mat och följde med mamma handla lite och prata. nu ska jag snart börja fixa mig inför träning.

Såååå här serriös är vi haha!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback