2010-09-09, kl 17:34:33

Har en främling på min loftsäng På en lördagsnatt Inte samma som i går kväll På en lördagsnatt Har lampan släckt men hon är så så så så så så tänd

Sitter och kollar på the hills just nu, det handlar om speidi's bröllop, love it! älskar verkligen the hills.
samtidigt som jag kollar på the hills pratar jag med min underbara vän Matilda.
En otroligt saknad tjej, var över ett halvår sen vi sågs helt sjukt.
Ett av hennes lag som hon tränar i innebandy har nämnligen match idag, Hejja Saga F-95!
Matilda har bara två vänner, jag och det här trollet som hon posar med haha!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha härlig bild! Gillar din blogg =)

2010-09-09 @ 18:24:42
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback