2010-09-18, kl 10:58:17

Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart Thursday doesn't even start It's Friday

Gårdagen började med skola, första letkionen var historia. då hade vi läxförhör/prov.
efter det skulle vi rösta. sedan rast och efter det fortsatt lite lektion.
Efter historian var det lunch sedan samhäll,
då vi bara hade ca. 40min lektion. för våran lärare skulle göra annat, skönt! så åkte hem hjälpte mamma med maten. sedan så åt vi. efter det hämtade cecilia mig. vi åkte till waxholm för att kolla hockey match,
arlanda wings mot waxholm. tyvär så förlorade arlanda, men domarna var ju inte bra alls!
och det blev slagsmål nästan hela tiden och massa match straff under matchen.
vi träffade även på philip,tobias och frida på matchen. efter matchen körde cecilia hem mig,
jag tog ett varmbad sedan somna jag. känner att jag håller på att bli sjuk.
Ialla fall är sjukt lycklig för en match igår Täby FC - Åkersberga vi vann med 4-3 underbart brudar!
en match i sm avklarad denna helg, nu är det en kvar denna helg wiho!

Lägger in denna ursöta bild på morris


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback