2010-09-01, kl 17:39:52

no one to hold, your words were so cold

Igår blev det ingen uppdatering var verkligen sjukt trött. Gårdagen började med skola sedan hem. då jag kollade tv och satt vid datorn. efter det middag sedan tog jag ett varmbad och somnade verkligen sjukt tidigt, vilket är förståeligt eftersom dagen innan hade jag sen träning och sedan igår hade jag jätte tidig träning.. så kan det gå när man går elit programmet! Idag har jag i alla fall sovit ut mera, men är fortfarande sjukt trött! skoldagen, långtråkig.. hann i alla fall med direkt bussen hem som tur var, eftersom tågen strular som vanligt..  har haft en usel morgon, blev stressig så fick välja mellan mobilen eller sista tåget mot skolan eftersom jag glömde mobilen hemma så blev tåget.. så när jag kom hem idag blev det laga middag och svara på alla sms m.m. nu ska jag snart fixa mig inför träningen, sen träning idag också och tidig träning imorgon. 
Tack till Cecilia och Josefine mina räddare i nöden för idag tihi, kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback