2010-09-20, kl 17:58:06

Oh her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining. Her hair, her hair falls perfectly without her trying. She's so beautiful, and I tell her everyday.

Har inte uppdaterat har varit fullfart hela tiden sedan så har jag varit hur trött som helst,
typ somnat. är helt borta!
När folk hälsar på mig reagerar jag inte ens känner inte ens igen de för jag är så trött, illa!
ialla fall dagen började med gym sedan geografi. efter det lunch,mentor och projektarbete.
känner att vi kommer mer och mer framåt med det. sedan var det engelska då vi kollade på this is england.
bara för att vi var kvar en halvtimme längre för att se klart den så är lektionen på onsdag inställd,
hur skönt som helst! längtar tills denna vecka är över,
4dagar kvar för sen efter helgen har vi studiedagar på måndagen och tisdagen, yes i love!
efter skolan blev det hem laga mat. nu ska jag byta om för träning.
sedan ska vi troligtvis iväg och köpa en film jag behöver inför mitt arbete.
sedan ska jag försöka hinna se lite av Aik - Falun matchen,
har en känsla av att jag inte kommer hinna något av de alls.
sen träning idag och sedan tidig imorgon bitti, trött brud. när ska jag få sova? jag behöver sömn!

Bilden är på Kim nilsson som jag tog sist då Aik mötte Täby Caperio


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback