2010-09-06, kl 17:15:02

Sträcker upp mina händer Tror att det här kan vara början på nåt stort Jag står precis på gränsen Horisonten är nån annans konstruktion

Har varit dålig att uppdatera men så kan det vara när man har fullt upp non stop. i torsdags vare skola efter det hem äta middag sedan packa och efter det somna jag helt slut! fredagen blev skola, sedan hem äta och packa det sista. sedan åka mot samligen. där vi alla packade in packningar i bilar och åkte mot marholm eller vad det nu än hette tihi.

det ligger i alla fall utanför norrtälje. när vi kom fram fick vi dra kort om vilken stuga vi hamnade i. stugorna var 70kvadrat, stora och jätte fresh jag gillart! sedan när vi blev indelade blev det gå till stugan packa upp. sedan chillade vi brudar och kollade sverige matchen där sverige mötte ungern, då sverige vann med 2-0! sedan blev det en liten samling där det grillades hamburgare och vi fick info om nästa dag. då blev det en tidig kväll. morgonen blev upp tidigt äta frukost sedan på samling där vi hade lite femkamp. efter det tillbaka till stugan packa tränings saker så första träningen började klockan 10 på morgonen, härligt med två timmars morgon träning.

tyvär så sög hallen, fanns ingen sarg och golvet var halt! men annars så löste det sig ändå bra. efter träningen tillbaka till stugan, laga lunch. efter lunchen blev det dags för ytterligare femkamp. efter det blev det packa tränings kläder och träna från 17-19. sedan stannade vi då tjejerna skulle köpa godis men jag köpte bara en bonaqua eftersom inte jag äter godis. sedan när vi kom tillbaka till stugan, kollade vi film och sedan somnade jag. Söndag morgon blev upp tidigt, äta frukost och sedan packa och städa hela stugan. efter det avslutning på femkamp. sedan blev det hemfärd. när vi väl kommit tillbaka övningskörde jag i några timmar, as trött var jag. sedan blev det hem göra middag, kolla lite på tv sedan blev det att lägga sig tidigt.


Bilden är från träningslägret

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback