2010-09-16, kl 21:30:09

When there's love inside I swear I'll always be strong then there's a reason why. I'll prove to you we belong I'll be the wall that protects you

Dagen började med skola. första lektionen svenska, tråkigt!
sedan var det lunch. då vi även skulle ta skolfoto, usch blev hemsk på skolfotot.
började garva så jag är den enda som har värsta smilet och ser usch busch ut, hata skolfoto!
efter skolfotot var det dags för idrott då vi spelade basket ute i spö regnet. det var kallt men ändå kul!
efter det var det håltimme sedan matte c. sedan äntligen hem och laga mat.
resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt pluggat,tagit varmbad och kollat tv.
just nu sitter jag med pappa och försöker göra cv. skönt att det är snart är helg, ge mig nu!

Älska denna hårfärg, kanske färga tillbaka?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback