2010-09-25, kl 21:56:46

Cause there is no guarantee That this life is easy (Yeah) When my world is falling apart When there's no light to break up the dark That's when I, I, I look at you

Dåligt uppdatering iknow, men har bara inte haft ork och lust.
Berättar kortfattat om senaste dagarna.
I torsdags var det skola sedan hem lagat mat. efter det gick jag och min älskade mamma ut med stavar. sedan kollade jag tv och sov.
Igår så började dagen med skola sedan fort hem då blev det fort laga mat och fort iväg på träning. efter träningen blev det hem sedan skynda sig med att duscha och fixa sig för rickard och nina hämta mig. Sedan så mötte vi upp alla andra linn,linus,max,niklas,rickard,tim,martin mfl. orkar inte säga alla. under kvällen åkte vi runt bland annat till stan. kvällen slutade sent men det var sjukt kul! länge sen man träffade alla, btw grattis till max som tog körkort samma dag!
idag börjde dagen med lång lång sovmorgon. sedan så kollade jag och min kära systerice age 3. efter det städade vi här hemma sedan kom mamma hem från jobbet då åkte vi förs till knallemarknaden men det var sämst! så åkte vi vidare till stinsen där jag köpte skor. och så köpte vi även inför middagen. träffade även på linnea,mys! sedan så åkte vi hemåt lagade mat. sedan så har jag suttit och skrivit CV med pappa och så pratar jag även med Sebastian just nu. är så sjutk trött har ingen ork för något idag.

GRATTIS TILL FRIDA SOM BLIR 17ÅR IDAG
GRATTIS GUMMAN HOPPAS DU HAR VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback