2011-08-25, kl 21:33:07

Jag ska leva livet på egna ben

Jag stog med hjärtat i min hand, men du bara gick förbi. Om du vill kapa alla band så ska jag ge dig frid, Jag ska säga att jag förstår inte ställa några krav och öppna dörren när du går så du kan ge dig av jag vet att jag står. På egna ben på egen hand och du ska få se att jag kan ro i land. Jag har gått din väg steg för steg men du ska få se att nu går jag min väg. Jag tänker inte skriva brev inte ringa på din dörr det blev ju ändå som det blev ingenting är som förr och om jag ringer dig nån dag tror jag nog att du förstår då är det bara för att jag vill höra hur du mår, Jag vet att jag står jag hittar nog hem tillslut och finner säkert vägar ut. En liten bit av mig finns nog kvar hos dig. Jag är nog mera stark än svag. Nu går jag mot en morgondag, det kommer att gå bra, jag ska leva livet på egna ben.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback