2011-02-14, kl 18:08:02

Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar, Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Har inte bloggat på hela helgen,
tycker inte det är lika kul att uppdatera bloggen när jag inte kan ta bilder,
bläh vill ha tillbaka min iphone!
har som vanligt under helgen festat och sen hade vi brudar spelkväll och filmkväll,
kärlek till er josefine och linnea!
sedan igår söndag så började dagen med att jag mötte upp frida så köpte vi lite gott och hyrde film.
vi hyrde i rymden finns inga känslor, as bra!
vi såg den två gånger fast vi kollade hockyn emellan och solsidan tihi!
underbar helgen love love love!
idag måndag började det med idrott och ett enormt försenat tåg, bra jobbat sl!
sedan blev det försök till och plugga till prov sedan började geografin,
och efter den var det prov hej ig barn!
nu är jag i alla fall hemma och har gett mormor sin alla hjärtans dag present,
hon blev så glad att hon grät!
mamma förstörde sin överaskning och min syster och pappa,
får sina när de kommer hem tihi! i
kväll blir det troligtvis träning annars blir det att kolla täby matchen på tv,
och förhoppningsvis blir det jobb imorgon vi får se hur det blir med den saken. nu blir det käk tjarrå!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback