2011-02-22, kl 22:21:09

Tårarna slutar aldrig rinna, saknaden gör ont

Jag tänker på dig varje dag, du finns i mina tankar hela tiden.
jag kan fortfarande inte förstå att du är borta.
det har snart gått tre månader, det är fortfarande helt ofattbart!
jag tänker fortfarande tillbaka på dina sista dygn i livet,
de dagarna spenderade jag så gott jag kunde med dig på sjukhuset, tills det tog slut.
det är så tomt så tomt och jag har fortfarande inte förstått det.
min livs bästa vän, min förebild!
Du hade ett hjärta av guld, du är oersättlig!
Sen du försvann så saknas den sista pusselbiten i mitt liv,
det pusslet kommer aldrig bli helt igen!
ett stort tomt hål..
ååh orden räcker inte till jag behöver dig, jag saknar dig, jag vill att du kommer tillbaka!
Hur mycket jag än skriver hur mycket jag än gråter så kommer du aldrig komma tillbaka
Jag hatar att livet är så orättvist, allt jag vill är att du kommer tillbaka!
Jag älskar dig dig dig dig dig dig dig
jag saknar dig dig dig dig dig dig dig

1939 02 25 - 2010 11 24 ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback