2011-01-17, kl 21:39:52

Hej jag har ingen röst hejdå

Idag blev det tidig morgon skulle köra mamma till jobbet och sedan följa med pappa,
för han skulle lämna lastbilen på lagning sedan blev det hem åt frukost sedan sov jag ett bra tag.
när jag vakna var det dags för mig att åka till skola vi amigos skulle till en klass i ettan,
och göra lite inför projektarbetet sedan så åkte jag hem eftersom jag fortfarande inte mår bra.
men imorgon ska jag till skolan på lektionerna, trött skol tjej!
dagen har bara bestått av att kolla filmer och sovit. Det nya schemat ogillas grovt mycket!!!!
aja tur att det är sista terminen och att man sedan tar studenten får tänka positivt.
denna vecka har jag ett historia prov framför mig, usch ig här kommer jag!
sedan så är det 150 dagars på fredag, både bra och dåliga saker på fredag yey!
Vi har nu skapat en fan sida på facebook för amigos

Hej jag har fortfarande ingen röst,älska livet!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback