2011-01-16, kl 19:59:12

Untz Untz Baby

Har inte bloggat under helgen höhö
ialla fall i fredags var det skola hade bara en lektion för den andra var inställd,
men det fick vi inte veta förs än den typ då började..
aja skönt i alla fall blev hem käka middag sedan så kom johanna hem till mig.
vi fixade oss sedan drog vi mot station och mötte upp frida,zanja och emma.
vi tog tåget och där på station mötte vi upp hanna. sedan drog vi alla till kc där vi mötte upp fler folk,
as kul att träffa folk man inte träffat på länge! tappade rösten under kvällen,lyckat!
kom hem sent i alla fall somnade direkt.
lördagen bestod av att ta det lugnt skulle dragit ut med några eller dragit på hemma fest,
men det slutade med att jag råkade somna, lyckat!
idag skulle jag spelat match,men har spel förbud eftersom jag fortfarande inte har någon röst..
så har blivit att ligga hemma och kolla på film och som vanligt somna jag, att jag alltid lyckas haha!
Pratade med frida i telefon i lördag, yes man kan prata i telefon fast man inte har någon röst!
Frida pratade i telefonen och jag lyssnade och om jag ville ha något sagt,
skrev jag det på facebook chatten as kul var det hahah!








Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback