2011-01-08, kl 14:10:19

Ja, jag rimmar på från undergroundnivå siktar mot toppen så långt jag kan nå

Har inte bloggat på ett tag,men har haft fullt upp!
i onsdags så var det utgång med lite folk självklart med
min partypingla emma också, vi är hänger alltid ihop!
vi drog till entourage as kul! vi träffade även på elin,madeleine,veronika m.m.
as kul kväll som slutade med att vi kom hem 5 på morgonen,trötta fulla brudar!
sedan blev jag väckt tio, as trött! kunde inte somna om efter det.
då åkte vi iväg och gjorde ärenden på dagen,
sedan senare på kvällen åkte jag hem till mathias där även fredrik var.
vi spelade spel sedan kom även kim och sara, åh vad jag saknat de!
kvällen slutade med spel hemma hos mig och sedan drog vi ut kom hem på morgonen någon gång.
då vi alla sov hos mig. sedan blev det upp tidigt och iväg på begravning för några av oss, hemskt var det! fortfarande helt ofattbart att min ängel är borta,min allra bästa vän. jag älskar och saknar dig!
tänker inte berätta vad som hände resten av kvällen..
idag har jag pratat med emma och josefine, underbara brudar! ska snart träffa emma blir utgång ikväll!
Hej jag saknar dig, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback