2011-07-24, kl 13:55:00

åtta månader

åtta månader sedan du lämnade oss, helt sjukt!
jag kan inte förstå att tiden har gått så fort..
åtta månader sen jag sist såg dig,
åtta månader sen jag sist fick ha dig i min närhet,
åtta månader sen jag sist höll dig i handen,
varför just du av alla?
Du var min livs bästa vän och jag älskar dig så obeskrivligt mycket!
Du var och är fortfarande en förebild för mig, du fick mig alltid att må bra,
jag trodde aldrig den dagen skulle komma då du lämna oss, du sade ju att du mådde bra..
Jag tänker på dig jämnt och saknaden efter dig gör så ont,
allt jag vill är att du ska komma tillbaka, jag älskar dig!
Vila ifrid du kommer förevigt finnas i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback