2011-07-21, kl 23:22:33

Du är min glädjespridare

Hemma efter att ha spelat bilbingo med isabelle, som vanligt har vi ingen tur alls och bara förlorar! men kul var det iallafall och det var precis det vi behövde efter gårdagen haha! och såklart så hade vi rambo som sällskap! och innan vi åkte till bilbingot var vi hemma hos mig och chillade, jeanette och robin var här hemma med nova så vi hade underhållning medans rambo och nova höll på och busa med varandra haha! sade även hejdå till isabelle ifall vi inte ses imorgon, usch det kändes! hatar att säga hejdå! trodde jag skulle bryta ihop.. aja nu måste jag försöka ta tag i packandet det ska vara klart imorgon med allt annat, bläh jag hatar att packa! inte lång tid kvar..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback