2011-07-19, kl 22:15:51

Happy ending

jag och frida åkte aldrig till stan, men vi åkte först till resebyrån och pratade lite om resa och efter det åkte vi och åt lunchbuffé, mums! efter vi hade ätit klart drog jag till kairo med lite people bland annat lisa,tindra höhö. efter några timmars badande och solande och förbättrat färgen så åkte jag hem duschade och sedan mötte upp emma. så har vi gått runt på lång promenad och pratat om massa saker, me like! älskar att gå promenader speciellt när det är fint väder! efter promenaden träffade jag på lina och vi stod och pratade lite nice! kom inte hem för så jätte länge sen, vi sitter och pratar om utgången imorgon och så ska jag strax se på film, as taggad chey som älskar att festa haha! nyligen hörde jag min syster skrika att hon hittat sitt legg som har varit borta i flera månader och de kallar mig slarvig..

Emma bjuder på poes, bild från dagens promenad!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback