2011-07-17, kl 20:32:51

I bet that you look good on the dancefloor

Har inte bloggat under helgen, men i fredags som sagt vi drog till kc! älskar att vara på kc hur kul som helst att träffa massa man känner och speciellt såna man inte träffat på ett bra tag, en grymt lyckad utgång! fick bara någon enstaka timmes sömn sedan blev det dags att jobba, jobbade 7 timmar, hehe duktig chey! efter jobbet kom jag hem och åt middag sedan åkte jag och pappa på bio vi såg Harry potter, as bra! det har varit min och pappas grej att gå på harry potter tillsammans vi har gjort det iflera år,
jag älskar min pappa han är världsbäst!


efter bion åkte jag hem, isabelle var redan hemma hos mig och väntade på mig. fick fixa mig på 5 min och jag var verkligen inte alls fixad hade morgonfrilla och mjukisar, men lyckades fixa mig på 5 min bra jobbat! sedan skyndade vi oss mot tåget och in mot stan där vi mötte upp victor och choppe (christopher?) sedan drog vi till entourage och hade en grym natt! fick bara någon timmes sömn och så var det samma visa igen, upp och jobba 7 timmar. i veckan blir det flera utgångar, åh vad jag längtar sista veckan nu kör! Här är några få enstaka bilder som jag tog under utgångarna, enjoy!




Kommentarer
Postat av: Lexing

älska bild nr6, jävligt snygg skara det där alltså ;) Tack som fan för igår!! <3

2011-07-17 @ 21:54:32
URL: http://justbestupid.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback