2011-07-14, kl 16:43:19

I just can't get you off my mind

vaknade sent idag, har kollat på första transformers filmen, just nu kollar jag på andra hihi älskar de filmerna! sedan har jag även pratat med frida i telefonen några gånger och pratat lite planer, åh hoppas de blir av håller tummarna för det! skulle egentligen på avskedsfest och utgång idag men dissar det för att åka på bilbingo med isabelle, haha har jag slagit mig eller?! jag som aldrig dissar utgång, någon gång måste ju vara den första. haha första gången för bilbingo, kommer gå sämst jag som har otur i allt! men det blir väl kul får ju umgås med isabelle och så ska älskade rambo med, min babe! nej nu ska jag kolla klart filmen och börja fixa mig för snart åker vi hihi

btw glömde nämna att under tiden jag slutade blogga blev jag blond igen höhö.
hey trött och osminkad chey!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback