2011-07-14, kl 01:03:44

Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll

Dagen,kvällen och natten har spenderats med min älskade barndomsvän beri! dagen började med att vi pratade och tog igen en massa, jag fick höra om deras rhodos resa, de var på rhodos party weekend. vi kollade på foton från rhodos och pratade allmänt. vi har handlat och lagat mat, sedan så kom sanji lagom till matchen så vi satt och kollade på damfotbollen då sverige spelade semifinal och mötte japan, där de förlorade och spelade uselt! efter de satt vi och kollade på criminal minds och någon film jag inte kommer ihåg vad den hette höhö. nu ska jag kolla transformers sedan sova, älskar de filmerna hihi! btw..
Grattis till älskade vännen Sebastian som fyller 19 idag 14/7.

Kommentarer
Postat av: Prasselnr1

grattis till världens bästa Seb! Och du är så jävla bäst, och besatt av transformers att det är galet :D I like it! <3

2011-07-14 @ 15:20:02
URL: http://justbestupid.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback