2011-07-12, kl 01:21:52

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

måndag, jag som vanligtvis hatar måndagar men denna måndag var helt klart bäst! dagen började med att jag åkte hem till isabelle och umgicks med de andra. vi väckte grabbarna som sov haha as kul! vi hade en nagelstudio haha nej men vi satt och målade naglarna lyssnade på musik och pratade, vi målade även kristians naglar askul! sedan drog vi tjejer till stallet där jag red häst hihi. efter jag ridit klart gick vi hem till isabelle fixade oss sedan åkte vi in på stan för att gå på bio, vi såg transformers 3D grym film! efter filmen körde isabelle hem mig, tur det! nu slipper jag bråka om en sovplats där hemma hos henne eftersom alla andra fortsatte vidare hem till henne förutom jag som ville hem hihi.

En favorit bild på mig och bästaste sebastian, jag vill inte att du ska åka igen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback