2011-07-12, kl 21:40:22

I'm walking on sunshine whoa

Dagen har varit bäst! vädret har varit bäst, sjukt varmt och soligt och så har den spenderats med Claudia. Vi har bara gått på långa promenader och pratat massor, vi tog även en paus och köpte glass. så himla härligt att sitta och äta glass i solen och prata en massa. jag som älskar att gå promenader! det var skönt att prata ikapp allt eftersom vi inte setts på någon månad och vi har känt varandra sen vi var små, hihi barndomsvän. kärlek till dig vännen och tack för en toppen dag! efter att vi gått i flera timmar och ätit glass och träffat på lite folk så skiljdes vi åt. haha det där lät ganska roligt skiljdes åt. men i alla fall påvägen hem träffade jag på kim och ville så stod och pratade med de ett tag. när jag väl äntligen har jag tagit det lugnt och tittar nu på film, dum och dummare som går nu på tv6.

Bilden tagen idag på bästaste Claudia


Kommentarer
Postat av: Claudia

Men åh, puss på dig sötnos! <3

2011-07-12 @ 21:47:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback