2011-03-06, kl 18:15:00

Sportlovet

Dålig uppdatering men hade lov så tihi
ialla fall i tisdags var jag med linnea, vi var på thai boxning på kvällen as kul!
onsdagen spenderade jag med mamma och syster på dagen sedan
pluggade jag hos min farbror hela kvällen
vilket gjorde att jag inte hann med tåget brudarna skulle ta så blev ingen utgång för mig..
i torsdag så spenderade jag kvällen hos linnea och sov hos henne.
vi kollade film och bara chillade, precis vad jag behövde tack för att du finns!
fredagen vaknade upp hos linnea var hos henne ett tag sedan hämtade mamma och pappa mig
åkte hem åt middag fixade mig åkte och matade kattern sedan så hämtade mamma och jag upp linnea sedan så lämnade hon av oss där camilla och sara var, så förkrökade vi ett gäng. sedan drog vi mot kc.
natten spenderade vi någonstans i väsby haha!
lördagen vi vaknade upp chillade sedan blev vi hämtade, jag åkte hem åt middag och sånt
sedan åkte jag till beri där det var några vi fixade oss och förkrökade sedan blev det utgång.
idag vaknade upp hos beri chillade sedan så har resten av dagen spenderats med ärenden.
ska snart iväg på yoga med linnea sedan blir det big brother ikväll woho tagga!

Gammal bild tagen från min gamla blogg, hej hej linnea och halvt josefine

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

fin blogg du har :)

2011-03-07 @ 20:48:05
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback