2011-03-13, kl 20:37:59

Livet är en fest

Har inte bloggat för jag var ju som sagt på kryssning i onsdags-fredags.
Det var så sjukt grymt kul, åh vill bara tillbaka!
Tack alla för en grym kryssning och ett minne för livet!
när jag kom hem på fredagen, sov jag lite.
sedan kollade jag big brother repriserna och började fixa mig.
mötte upp resten av gänget sedan blev det utgång kc där det var 100dagars.
gårdagen blev upp tidigt iväg på match, som jag inte kunde spela pga. en grej.
men det var kul ändå tjejerna vann stort, 15-1 grattis!
kvällen började med chill hemma hos linnea hon tvingade mig att se melodifestivalen.
sedan hämtade anders oss och körde oss hem till johannes, untz untz haha!
kom hem vid halv 5 eller nått, typ däckade direkt trötta cheyer!
idag blev vi väckta halv 2, åt frukost gick ut med hundarna.
sedan fick jag skjuts hem blev hem duscha käka middag sedan iväg och kolla match
då centralvägen vann med 4-3 sedan blev det donken med Camilla.
Och nu hemma kollade nyss solsidan, älska!
snart är det big brother woho!

Bild från kryssnignen


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback