2011-09-12, kl 11:59:20

du försvann en dag, kommer aldrig att bli min

vem försökte jag lura
jag visste hela tiden
har ju lärt mig att va ensam
sånt är livet
ingenting, är som det ska längre
rasar ner igen och blundar för det som händer
det går aldrig bra
när man satsar allt man har
man går in för en sak och blir lämnad kvar
för det är över nu
och jag känner mig krossad
allt går i bitar så fort jag börjar hoppas
du finns kvar inom mig
det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade
som du aldrig våga satsa på
i mina ögon var du underbar helt klart bäst
och när vi låg där i sängen
fan det kändes perfekt
hur kan det sluta såhär
när jag vet att det finns chanser
så släpp mig inte nu
och låt mig falla över kanten
skit i vad dom säger
och lyssna till dig själv
för om jag kunde
skulle jag ge hela världen till dig

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback